Sunday, March 25, 2007

 

Buku bisnes mesti beli!


Salam,

Saya perlu mohon berguni-guni kemaafan kepada pembaca semua kerana telah 3 bulan tidak 'update' blog saya. Ini kerana saya banyak menumpu kepada penulisan buku sulung saya, "Mengapa Bisnes Gulung Tikar" terbitan PTS Publications.

Alang-alang saya menulis ni, saya mohon permisi untuk membuat promosi buku saya. Kepada yang meminati bidang bisnes. Sila dapatkan buku yang membicarakan tips-tips bagi mengelakkan bisnes anda gulung tikar. Ada pelbagai kisah benar dari seluruh dunia yang saya selitkan bagi pengajaran kita bersama. Insya Allah, akan diterbitkan akhir Mac ni. Jika anda akan berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa April depan, cubalah cari azimat yang berharga ni!

Untuk maklumat lanjut dan sinopsis buku, layari laman web PTS: www.pts.com.my (bahagian bisnes dan pengurusan).

Beli jangan tak beli...

Comments:
dah beli..dan sgt2 best isi kandungan nye..simple dan x meleret.. ;)
 
apakata kita join venture buat ebook.. saya boleh design cover dan buat salesletter serta blog yang menarik..

contoh blog saya http://www.noorizamshah.com

contoh ebook yang saya terbitkan.
http://www.hyipoint.com

dan web perniagaan saya
http://www.pelamin.net

kalau ada idea nak join venture projek ebook boleh la mesej saya.. atau drop komen kat blog saya..
 
salam,
saya dah beli buku ni. mmg best, isi banyak ilmu berguna. Taniah buat anda. Tak sabar untuk menunggu buku yang akan datang pula.

p/s - boleh saya dapatkan emel personal encik? untuk minta beberapa nasihat mengenai perniagaan.
 
Assalammualaikum...
Mohon tuan boleh kongsi beri tip tip, cara kaedah & formula menulis buku. Boleh tak tuan? Jika sudi berkongsi sila emailkan ke sini. adam.elias8310@gmail.com.
Ok terima kasih, barakallah tawaqal amin wassalam. ;-
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?